Lista igen!

Står en hemmagjord pizza i ugnen och väntar på att bli klar och få ätas upp.
Har inte gjort så mycket idag mer än att pilla med uppsatsen och titta på film. Och följt med brorsan ut till Birsta när han shoppade loss litegrann.
Stal en lista från Lillan igen, jag är en så bra listtjuv! ;)


1. Fullständigt namn? - Ingrid Lenitha Jalonen

2. Tkr du om din mamma & pappa? - Mamma lever ju inte, men jag älskar henne ändå! Och pappa, ja självklart!

3. Vart bor du? - Sundsvall

4. Bor tillsammans med? - bror Jimmy, make Thomas, katterna Hitler, Aphrodite och Wilma

5. Husdjur? - Ja, tre katter skrev jag ju nyss

6. Färg på ditt hus? - Vitt (eller avgasgrått kanske snarare då vi bor alldeles bredvid en stor väg)

7. När är du född? - 28 september

8. Födelsemärken - Ett stort alldeles ovanför rumpan, ser ut som att det är något annat... Komplex!

9. Vilket år tog du studenten? - 2005

10. Något jobb? - nej tyvärr.

11. När ska du sova ikväll? -Lär ju bli tidigt. Är så trött!

13. Duschat idag? - Nej

14. Kramat någon idag? - Ja

15. Pussat någon idag? - Ja

16. Vad har du ätit? - En hamburgare på Max

17. Dagens klädsel? - Jeans, gul huvtröja

19. Dagens sötnos? - Aphrodite, hon är oslagbar!

20. Dagens roligaste händelse? - Att jag tittade mig i spegeln och tyckte att jag såg smalare ut i en (bara en!) vinkel? Eller att brorsan faktiskt har köpt en kolsyrepatron till vår fina kolsyremaskin? ;)

21. Har du många vänner? - Tja, rätt så många. Bara några få nära, men annars många

22. Hur många har du kysst? - allt som allt? o.O

23. Vem kramade du senast? - Thomas

24. Hur många vill du ha sex med? - En räcker väl gott och väl?

25. Hur många har varit otrogna med dig? - Nobody. im a good girl.

27. Har du pojk-/flickvän? - Ja

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Brorsan

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - KU-Pontus - "haha okej xD har ni ätit nå mera laxpasta då? :P haha"


FAVORIT:

31. Film? - Meet Joe Black och numer även Powder

32. Låt? - Oj, det där är svårt. Jag har perioder med favoritlåtar som jag spelar sönder, sen byter jag favorit... kanske... John Denver - Annie's song eller någon godbit med Robbie Williams. Fast ja, min och Thomas låt går ju aldrig ur tiden :)

33. Mat? - Potatisgratäng.

34. Dryck? - Julmust... jag har cravings. Gör inte saken bättre att brorsan precis gjort julmust i kolsyremaskinen som jag inte får dricka (för mig själv).... det luktar gooooooott...

37. Stad? - Älskar Uppsala

38. Land? - Något varmt. Portugal är trevligt.

39. Ämne i skolan? - Bild eller något....

40. År? - 2008





SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Thomas (favoritåret - bröllop - ni hajjar)

42. Personen du kysste? - Thomas

43. Gången du spydde? - kommer inte ens ihåg

förra veckan

45. Pizzan du åt? - Va? förra veckan? Det var ju igår. Någon goding från Kermit.

Gången du var i Göteborg? - oj... i 6:an tror jag det var...

47. Gången du var i Stockholm? - Mars eller om det var april 2008

48. Gången du var full? - I förrgår. Inte redlös, men lite lagomt.

49. Gången du var hög? - Jag pysslar inte med sånt.



ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart

52. Hund eller katt? - Katt

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa

54. Tv-spel eller datorspel? - Datorspel

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Ehm, me no likey... helgon om jag tvingas välja.

58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad. är värdelös på att ragga.

59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother

60. Svart hår eller blont? - SVART!

61. Blå ögon eller bruna? - Thomas blå

62. Choklad eller lakrits? - choklad

63. Göteborg eller Stockholm? - Kommer inte ens ihåg göteborg så jag tar stockholm.

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänster

65. Coca-cola eller fanta? - Fanta

66. Pizza eller kebab? - Pizza

67. Randigt eller prickigt? - randigt

68. Älska eller älskas? - Jag vill ju inte välja.Båda!

69. Leva eller dö? - Leva!



ANTAL:

70. Personer du älskar? - Massvis med människor. Mina vänner och min familj! och mina katter...

71. Personer du hatar? - Några stycken

72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Några stycken

73. Personer du hånglat med? - Några stycken (upprepande det här)

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Förhoppningsvis Jesusrock och Gatufesten.

76. Gånger du haft minnesluckor? - Minns en specifik i Ryssland.... Och en på en gårdsfest...

77. Piercingar har du? - 1 - tungan

78. Personer du saknar just nu? - Mamma

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ett par gånger 



VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Thomas. Här och nu!

81. Ska du träffa imorgon? - Thomas... Jimmy...

82. Sjöng du senast för? - Mig själv.

83. Hade du senast en msnkonversation med? - Peter

84. Spelade du tv-spel med senast? - DET var längesen... Malin på hennes Wii eller något sådant. SÅ länge sen var det!

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Thomas

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha, vill inte nämna namn.

87. Förtjänar att dö? - Det finns en som faktiskt förtjänar att dö...

89. Vill du sova brevid inatt? - Thomas



VAD:


90. Gör dig glad? - Kärlek, pengar, värme

91. Gör dig ledsen? - dödsfall, irriterande församlingar och nonchalanta kyrkoherdar!

92. Vad vill du helst göra nu? - Springa och hämta en bit pizza!

93. Önskar du att du slapp göra? - Tänka på pengar.

94. Vill du ha nu? - En utlandsresa eller åtminstone varmare väder

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Det är ju långt dit... en matberedare!

96. Längtar du till? - Varmare väder

97. Tycker du om dina betyg? - SUGER!

98. Ångrar du i ditt liv? - en hel del dumt jag gjort.

99. Är det bästa som har hänt dig? - Thomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0