Lista

Hittade en lista på Annas bilddagbok, måste lånas!

Namn: Lenitha
Piercingar: Tungan
Tatueringar: 4 st. Ödla på skulderbladet, sjöhäst på benet, keltisk symbol för treenigheten på höger underarm och ett kors med mammas initialer på vänster underarm.
Längd: ca 1,70.
Hårfärg: ska föreställa rött nu. Vill ha det ännu rödare.
Fräknar: Önska kan man ju.
Vikt: på väg nedåt förhoppningsvis.
Motto: Inget jag direkt använder mig av. Gyllene regeln kanske. Skulle vilja leva efter: "Lev dagen som om det vore den sista". Då skulle jag ha mycket roligt för mig.

Kär: Ja
Önskar att du bodde någon annanstans: Jättemycket. Spanien, Kanada, Sigtuna...
Dricker du? VÄÄÄÄÄÄLDIGT sällan.
Använder du droger? never ever
Röker du? nope
Vilket schampo använder du? Oj, umm, köpte något 11-kronors på ica idag...
Vilken parfym använder du? Någon sån här liten provparfym från Kicks. Jag lessnar rätt fort så jag byter ofta ;)
Vad är du rädd för? Tandläkare, mörker och spindlar SJUKT mycket. Döden, djupt vatten, maneter och valar inte lika mycket som de andra, men fortfarande rätt så mycket.
Gillar du berg och dalbana? Ja, faktiskt.

Senaste
Filmen du hyrde? The Mist
Filmen du köpte? Oj, kommer inte ihåg.
Låten du hörde: Någon trevlig barnlåt från Bolibompa om något djur som är sur som om det ätit en citron eller något. Går i bakgrunden nu.
Låten du laddade ner? No idea.
Personen som ringde dig? Stefan
TV-program du såg? Bolibompa
Person du tänkte på? Stefan eftersom jag just skrev hans namn...

För eller emot
Utnyttja någon? Emot
Ungdomar som röker? Emot
Använda droger? Emot
Sex före äktenskapet? Spelar ingen roll. Man gör som man vill.
Köra onyktert? Emot
Förhållanden? För

Favorit
Mat: Potatisgratäng, tacos, eller ja. något gott.
Sak att göra: Resa
Sport: ishockey. bara att titta på.
Dryck: Favoriten är nog julmust, men det dricks inte längre =(
Kläder: Svarta jeans, gult linne och t-shirt med gult, rött och orange tryck. Plus nitskärp. Då är Lenitha sig själv och mår bra.
Film: Meet Joe Black och Beach Boys the movie.
Serie: Top Model, Hell's Kitchen.

Har du någonsin
Gråtit över en kille? Ja
Gråtit över en tjej? Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Njae, om det räknas att sparka med en träsko på en irriterande kompis knä... Jag har aldrig varit så vild av mig.
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal
Gånger du vart kär? Ett gäng.
Gånger ditt hjärta brustit? Ett par.
Hjärtan brustet på grund av dig? det tror jag inte är någon?
Tjejer du kysst? MAJJA! :P
Ärr du har på kroppen? Oj, om man bara räknar större ärr så har jag väl kanske tre. Hundbett, ärr med sten i efter att ha släpats efter en hund och en långt på benet efter att ha halkat i en fors. Sen tillkommer ju alla småärr efter katter och dylikt.
Pålägg som gäller? Antal pålägg?! Skum fråga. Borde nog hellre stå på favorit? Well, ost, skinka, salami, leverpastej med någon god grönsak på.
Dagens dryck: Mystiska frågor. Antal dagens dryck? Dagens dryck utan antal är iallafall apelsinjuice.

Senaste
Boken du läste? Kommer inte ihåg vad den heter.
Personen du fick brev av? Något julkort om det är en specifik person.
Personen du fick sms av? Majja.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj, har det någonsin hänt? Beror på vad man räknar som familj? Thomas är ju min familj nu och han åt jag med nyss.
Saken du köpte? Apelsinjuice och vindruvor. Och riskakor!

Vad har du gjort idag? Varit med Jessica och Niklas och William och Thomas och Emil och Casper och Erika och Ek och Anton. Hälsat på (Thomas) mormor och morfar.
Var det kul? Mycket!
Brukar du svära mycket? Ja det gör jag nog.
När stiger du upp på morgonen? Imorse vaknade vi strax efter 6 och klev upp runt halv 8. I vanliga fall runt 11 kanske.
Gillar du att slåss? Nej.
Vad har du på dig? Mjukisbyxor under jeans, tjocka strumpor, linne och grå tjocktröja.
Vad ska du göra ikväll? Titta på Let's Dance, sen sova.
Vad är du allergisk mot? Ingenting! :)
Var har du ont? Ingenstans just nu. Lite seg i ryggen, men inte ont.
Kan du stå på händer? Nej
Håkan Hellström eller The Ark? Jag gillar båda på olika sätt. Men The Ark tror jag. Fast jag gillar Håkan... Äh, jag vet inte. Båda.
Är du glad nu? Jaa. Omöjligt att inte vara det när man är med Emil.
Var du glad igår? Javisst.
Vad dansar du till? Jag dansar aldrig nykter. Och då jag är onykter spelar det ingen roll ;)
Stockholm är... ? Stressigt men trevligt.
Göteborg är? Liseberg-roligt.
Kan du sjunga? Andra säger så, men jag håller verkligen inte med. Men det är roligt!
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti.
Land du vill besöka? Tanzania, Indien, Australien, USA, England och en massa länder jag varit i redan.


Kommentarer
Postat av: M

Jag & Sofia ska hjälpa dig att bota din manet-skräck! ;)

2009-01-10 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0