Mango chutney och ett busigt barn

Maten igår blev verkligen underbart god!
Kommer verkligen göras igen. Grabbarna åt för fulla muggar vill jag lova ;)

Just nu doftar köket av vitlök, mango chutney och curry.
Det blir en god mango chutney-kyckling, receptet tog jag från min fina pärm som jag fick av Camilla :)

Emil har varit här en stund på eftermiddagen och härjat så det stått härliga till med oss, sig själv och katterna.
Det är så roligt med lite liv i huset!

Ska snart bänka mig vid tv:n och plugga samtidigt som jag äter.
Ska göra en massmediauppgift som går ut på att titta på olika nyhetsrapporteringar.
Ska titta på Rapport på 2:an, Nyheterna på 4:an och World News Europe på CNN.
Mycket nöje eller något.
Den ska iallafall skickas in ikväll har jag planerat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0