Mätt i magen

Maten blev supergod idag också. Stark så att snoret rann på oss alla tre, men god!
Tittat på nyheter har jag gjort också, så nu ska jag bara sammanställa det och skicka in det ikväll.

Funderar på att baka en tigerkaka att unna oss i helgen. Ska vara på DS-möte i Bjästa hela helgen och vill inte köpa godis, är inte sugen på det, så det blir bakat istället. Vi har ju en unna-dag varje vecka.
Sist köpte vi dip och hade chips hemma, och en dubbeldajm att dela på.
Vi åt några få chips var, sedan orkade varken jag eller Thomas äta mer så vi hällde ut den.
Dajmen fick två tuggor av mig, sedan gav jag upp.

Är ju dock så sjukt sugen på bakat, så mjo, en tigerkaka blir det nog ikväll som jag fryser in tills på fredag så den håller sig saftig och god.
Sedan om en liten tesked hamnar i munnen kan ju inte jag styra över, eller hur? ;)
Nej, inte tänka så! Inget fusk här inte!
Fast det är ju bara lite...

Kommentarer
Postat av: Lillan

Bättre att fuska lite än att till slut fall totalt och vräka i sej! Så unna du dej en tesked;)) Det är du värd;) Saknar er!

2009-01-15 @ 06:31:33
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0