Nattpromenad

Var en arg dag igår.
Flera personer som betedde sig som idioter stötte jag på.
Vill inte nämna några namn eller exempel, för deras och min egen skull.
Men arg var jag! Jäklar vad arg jag var!

Var iallafall på möte igår, det gick väl okej. Lekte lite roliga lekar och pratade en del. Annars inget nytt.
Följde med Thomas när han spelade hockey. Fick klart en uppgift till samhällen.
Ska bara renskriva den och skicka in den nu på förmiddagen.
På vägen hem åkte vi med Persson. Dessvärre fick puckot för sig att han måste hem och duscha först innan han kunde skjutsa hem oss (det här var kvart över 12 inatt, Thomas skulle upp och BÖRJA jobba 8.), det skulle bara ta 10 minuter sa han. Men vi vet att det aldrig tar 10 minuter för honom. Never ever.
Så sagt och gjort, irriterade gick vi från honom och hem. Han bor i Haga, inte så värst långt, men ändå en bit i kylan.
Var så iskall när vi kom hem och skulle lägga oss, så det tog väl en timme extra för mig tills jag slutligen värmts upp någorlunda och kunde somna.

Thomas ringde precis, tydligen hade jag väckt honom inatt och viftat med täcket och sagt att det det var något som kröp på täcket.. Vilda drömmar jag! Minns dock att jag tyckte jag tittade på täcket och det var något spindel-liknande där så jag fick panik. Trodde dock att jag drömde att jag väckte honom.. Haha!
Så tokigt det kan bli.

Nu ska jag snart åka in till Timrå. Thomas slutar 15.00, så ska in och möta honom så ska vi gå ner och hämta Emil på dagis. Vi ska sitta barnvakt åt sötnosen hela helgen. Det kommer bli så mysigt.

Minnesstund för farfar i Fränsta på lördag, vet dock inte om det blir av... Tågen går så galet. Antingen så måste vi åka härifrån 5 på morgonen, eller komma dit en halvtimme efter det börjat. Och nästa tåg hem går 22.00... Jag blir tokig på detta!

Får se hur det löser sig.
Nu ska jag iallafall äta brunch, yoghurt och müsli, mums i magen.
Ha en bra dag, eller helg får jag väl säga, om vi inte hörs innan dess.


S & A, ta den tid ni behöver, ta det lugnt, ta hand om varandra! Det finns all tid i världen.... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0