Tandvattnet rinner...

Jodå, har varit inne på Lillans blogg och letat recept.
Självklart bestod var och varannat inlägg under Matnyttigt av recept på underbara kakor, bullar, muffins och dyl...
Jag saknar faktiskt inte godis så mycket under min diet, men jäklar vad sugen på bakat jag blev!
Skulle kunna baka allt som fanns där.
Citronkladdkaka, bärmuffins, bärpaj, mintrutor, mjölkchokladkladdkaka, godaste kakan, kolakakor, rulltårtor, nougatkaka.... you name it!
Tänker inte ens våga mig in hos Annica med sina nattliga recept på alla möjliga smarrigheter.. Då bryts nog dieten fortare än kvickt!
Jag har aldrig varit så sugen i hela mitt liv på att baka tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0