Vålådalen?

Resa till Vålådalen blir det nog iallafall, hoppas jag.
Telefonen har gått varm hela morgonen, det har ringts till kyrkoherden, konfirmandledare Anders, stiftskonsulent, Anders, Brittis, Anders, kyrkoherden, Anders.
Sedan att mer än hälften av dessa samtal inte kom fram eller var upptagna, det har inte med saken att göra ;)
Hur som helst, avgiften för nästa helg betalas inte tillbaka alls när det är så tätt inpå.
Vi kommer få åka, sedan om det är för att Timrå säger "okej för den här gången, bara för att vi inte får tillbaka pengarna", eller om det beror på att jag har kontakter inom stiftet, det får tiden utvisa.

Har varit på biblioteket större delen av dagen och rotat fram information till uppsatsen. Jag förlängde den en vecka till så jag ska kunna göra den ordentligt och inte slarva mig igenom den.
Hittade väldigt mycket intressant information.

Sitter och skriver på den nu, har tagit en middagspaus. Blev fajitas idag, mumsigt värre!
Ska börja igen strax, ska bara fixa ett par saker först.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0