Well well well...

Har precis kommit hem från KU.
Idag har varit en minst sagt intressant dag. Går dock inte in mer på den.

Gjorde 100 sit-ups förut, sedan gick jag från Timrå till Sörberge efter mycket vel.
Thomas spelade hockey igår, så han hade ont i benen idag, så han skulle åka bil.
Tänkte åka med till slut, men tog mig i kragen i sista sekund och gick istället. Tänkte att om jag skulle tänka sådär varje gång skulle aldrig något bli gjort. Har tänkt så i 22 år nu, nu får det bli ett stopp på det.

På KU tog jag dock två mackor, var så hungrig! En med skinkost och gurka och en med ost och gurka.
Har dåligt samvete för dem, så nu ska jag göra 300 sit-ups innan jag går och lägger mig.
Min träningsvärk börjar lägga sig, måste ju ändra på det ;)

Nu kommer jag gå in i en helg-svacka, kommer nog inte skriva så mycket.
Blev ju inget Vålådalen, vilket jag verkligen är jätteledsen för, så jag ska deppa hela helgen.
Träningen kommer dock inte ändras. Minst 100 sit-ups om dagen, 45-60 minuters promenad och om jag får tid och råd, påhälsning på gymmet eller simmet.

Hur som helst, ha en bra helg! Ska verkligen försöka ha det själv...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Morgon!



Då var det Dig jag såg igår vid NCC-hallen... Tänkte att det "inte" kunde vara Du men FEL hade jag där...



PS! Vart går SUM av stapeln i år???



Ha det gott!

2009-01-30 @ 09:40:23
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0