Gatufesten!

Åh vad fräsch jag känner mig nu!
Har Dove Summerglow på mig, har fixat hår (eller ja, tvättat och fönat ;P), sminkat mig, målat naglar och piffat till mig.
Det känns så härligt, och jag känner mig så somrig :)
Ska med Malin ner på Gatufesten, ska se Ständut Blakk klockan elva. Dom är så bra!
Kommer få massor av minnen från möhippan förra året, alla bara bra minnen =)
Thomas jobbar till nio, men kommer nog och möter oss innan bandet börjar.
Det är så skönt med sådana här gratis-dagar, man får se bra band utan att betala dyra pengar.
Dessutom skulle jag vägra betala i år, bara skräp-artister, inga bra alls...
Nåväl, ska spela en betapet innan Malin kommer, sen drar vi ner och gör stan osäker! (eller nåt.. :P)
Jag blir självklart helnykter hela kvällen, jag har precis lika roligt ändå! Känner inte alls någon mening med att dricka, det är inte gott med alkoholsmak och det är inte roligt att vara full. För att inte tala om dagen efter... Nej, usch, cola duger fint för mig!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0