Saknat mig? ;)

Hemma igen efter en låång helg!
Åkte upp i fredags och kom hem igår kväll.
Helgen var... intressant!
Nej då, den var rolig, men galet stressig. Allt som skulle ha behövt varit färdigt innan helgen kanske inte var färdigt, så det blev massor att göra och jag tog på mig mer än jag skulle ha gjort... men det gick det också. Jobbigt var det ibland, men å andra sidan var alla andra stunder helt underbart roliga!
Hade som sagt sommarläger med ca 70 barn i åldern 9-14. Temat var Ansgar och vikingar, så vi fick gå i fina kläder hela helgen, måla runstenar, leka vikingalekar och dansa och sjunga. Det här är nog ett av mina favoritläger på hela året, det är så roligt att ha läger för barn!
En massa ledare frågade om Thomas var fritidsledare, för han hade så god hand med barnen och fick dom att vara med på allt! Så nu tänker han söka in till fritidsledarutbildningen jag ska gå, fast nästa höst då ;)
Han tycker ju verkligen att det är kanonroligt att vara med på sånt här!

Idag far jag till pappa en sväng, ska lämna igen hans bärbara dator. Kommer hem strax efter sju imorgon bitti, det blir tidig morgon ;)
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra i veckan, Jessica kanske skulle komma in något och hälsa på, det vore roligt!
Till helgen är det midsommar, vi har fortfarande inte bestämt något angående det, får se vad det blir.


(Måste bara säga att vissa så kallade vänner verkligen inte är värda att bli kallade det, det finns inga ord för hur svinigt vissa kan bete sig... Usch för sådana!)


Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Nä denna midsommar känns lite "tom" då man inte ska till Stigsjö..

2009-06-17 @ 05:59:39
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0