Borta bra men hemma bäst.

Nu är vi äntligen på väg hem!
Har varit en rolig helg och den har gått fort, men det är rätt skönt att komma hem också ;)
Vi fick skjuts in till stan så vi var inne i god tid och hade flera timmar att slå ihjäl på stan (och jag har inte ditt nummer Emma!), så vi gick omkring och shoppade lite. Jag hittade till Punkt Shop och slösade lite pengar där på ett par vita hängslen, ett armband, ett töjsmycke till örat, en ny ring till läppen tills det är dags att byta, en kula till tungan (eller en platta snarare) och en korthållare/plånbok.
Mums det! Älskar den affären.
Tågresan känns oändlig, är hemma tio i nio ikväll, inte långt tills dess, men är man uttråkad och vill hem så känns det som evigheter ;)
Fick även tid för att strosa till slottet och kika. Det är fint i det området, synd att jag inte hade med mig min kamera.
Dit vill jag åka med Thomas och gå och mysa!
Håkan lyckades snubbla till i trappan på väg upp till slottsgården, så jag skrattade lite och konstaterade 2-1 till mig (i snubblingar under helgen). Tre trappsteg senare var det jag som snubblade och lyckades väl halvt om halvt slå hål på knät. 2-2..... ;)
Nu lyssnar jag på Robbie Williams (som för övrigt släpper en ny platta i höst, jippie!) och har grymt tråkigt. Vill sova bort lite tid, men kan inte somna. Internet är dessutom sjukt segt, så jag har inte tålamod nog att surfa runt.
Så ja, får väl sätta mig med min korsordstidning jag köpte och lösa lite. Jag blir bara så galet trött när jag gör det, men när jag sätter mig tillrätta för att sova blir jag pigg igen...
Ska iallafall ringa Jess så har jag någon att prata med, Håkan sover bredvid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0