En rolig grej...

...som jag snodde på Martas bilddagbok.

Ta fram din mobil och svara på frågorna genom att skriva meningen i sms:en.


Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Lite läskigt, jag tyckte jag hörde Jalla inne på Telia men när jag vänder mig om var det hans bror :P

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Till Biskops-utfrågningen imorgon avgår bil från Kyrkans Hus 9.30: Be there!

Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
oj

Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Tack gumman..Kram

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ja. Jag tar första bästa buss hem. Puss

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Om 15 min. Puss

Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Haha okej ;) revbenet är bara en av delarna jag har ont i, jag förstår inte vad jag gjorde igår för jag har fan ont överallt :P

Vad vill du höra mest av allt?
Har ni nyktrat till än ;)?

Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Ska jag köpa med mig nått hem? Puss


Kommentarer
Postat av: M

Haha, men snyggt :D

2009-03-04 @ 22:36:36
Postat av: Fru Evelina

Stort grattis!!

plötsligt händer det hihi =)



kram

2009-03-05 @ 12:38:31
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0