Godmorgon

Vaknade 6 imorse av att en alldeles för tung lastbil körde alldeles för fort förbi.
Det brukar skaka rejält när lastbilarna åker förbi, men det där var sjukt. Alla saker inne på vårat sovrum höll på att skaka ner.
Låg till 7 innan jag gav upp och gick in och tittade på tv och myste med katterna.

Pratade med pappsen igår, vi ska åka utomlands någon gång, bara han och jag.
Önskar att det vore nu, skulle göra vad som helst för att slippa slasket och snön!

Idag är det inte så mycket som står på schemat, vi har tvättdag, så det är väl det vi ägnar vår tid åt.
Däremellan pysslar och pluggar jag.
Så rolig är jag!

Mer än så ville jag inte. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0