Godnatt

Dagen har varit underbar!
Människorna är fantastiska, stämningen är mysig, maten god, platsen vacker.
Jag är numer övertygad om att det är hit jag vill flytta.
Har faktiskt kollat runt lite i Västerås efter lägenheter och jobb, men ja. Allt tar ju tid, och man måste börja där man är.

Vi blev upphämtade efter lite smärre missförstånd (hon som höll i lägret hade skrivit på "chaufförens" lapp, 80% säkerhet att de kommer 16.25. Vi kom 15.25, så hon lyckades pricka in de 20 osäkra procenten :P), vi kom hit, installerade oss, åt middag, sedan körde vi direkt igång och sydde.
Jag har varit delaktig i att klippa till 4 mantlar och 8 huvor. Thomas har sytt på symaskin (!) och nästan bränt den...
Haha, han är rolig :)
Vi är trötta nu, ligger i sängen och ska sova. Det har varit en lång dag, och morgondagen kommer bli nästan lika lång ;)
Vi kommer äta frukost, sy 3 timmar, äta lunch, maraton-sy i 8 timmar, sedan är det festmiddag och sällskapsspel.
Bäst att man sover ordentligt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag tror nu du ska sluta att åka runt...du vill ju bo överallt dit du kommer!;)

2009-03-21 @ 08:01:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0