Grattis mamma.

Idag skulle min mamma ha fyllt 50 år, så det är lite sorgset idag.
Grattis älskade mamma, jag saknar dig. ♥

Vi har varit på arbetsförmedlingen och lämnat in ett papper och sedan tagit en promenix i vårvädret.
Gick förbi Chocolate House och köpte ett par praliner att njuta av, sedan på Hemköp och handlade lite för middagen ikväll.
Blir en kycklingrätt som Lillan brukar göra. Nu har jag varit sugen länge nog, så nu är det dags ;)
Receptet finns här.
Mina vårskor användes idag! Mina vinterskor fungerar jättebra när det är kallt och torr snö ute, men är värdelösa i blött väder, så jag kunde lika gärna ta ett par andra :)

Jag tror att jag börjar bli förkyld eller något, min ena näsborre är igensvullen av något liknande vattenblåsor. Väldigt irriterande. Det gör inte ont, det bara är ivägen. Dessutom är en körteln som sitter vid käkbenet bak mot örat väldigt svullen. Jaja, det visar sig om det bryter ut.
Väldigt opassande dock, imorgon börjar jag min praktik, jag har inte tid att vara sjuk!

Deklarationen kom idag, så vi är deklarerade och klara. Glada och nöjda ^^
Nu ska jag nog ta och röja lite i vårvädret med skrålande musik!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lillan

KRAM!

2009-03-31 @ 15:26:10
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0