Hemfärd

Sitter i Arboga på pizzerian nu och slår ihjäl lite tid.
Har varit här sen 20 över 1 ungefär, och tåget går inte förrän 17.35. Det blir en del väntan...
Satt inne på stationen först, men det blev lite för obehagligt, så vi förpassade oss hit istället.
Det började lugnt med att en kille kom och frågade om han fick lägga sakerna hos oss medan han gick på affären och fyllde på sin telefon. Javisst, sa vi och han gick iväg, lite vinglig, så jag tänkte att han var lite lullig sådär.
Han kom tillbaka, tackade och satte sig och åt en kall Billys pan-pizza.
Märker att han sitter och skakar som besatt med benet och inser att ja, han var nog inte bara full, han är stenhög.
Efter ett tag ringer han sin kompis och börjar gapa att "det var fan inge bra, det känns fan inte bra i huvudet nu alltså", spottar på golvet, går iväg och gapar ännu högre och viftar.
Då blev det lite för obehagligt, så då avbröt jag min betapet-match, så gick vi och satte oss här.
Man vet aldrig. Tänk om han fått för sig att vi snott något ur hans kassar eller något. Inte trevligt.
Han höll på att få en hyfsad snetändning...
Vi trivs bättre här där vi kan sitta och titta på "Sveriges värsta bilförare".

Helgen har varit sjukt underbar, vi vill inte åka hem!
Vi kom in jättebra i gänget och har haft galet roligt.
Har fått en del tips och råd som absolut ska följas, det kommer bli bra det här...
Handlar om framtiden, så mycket kan jag säga ^^

Nu ska vi käka lite, sedan gå tillbaka och hoppas på att galningen gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0