Måndags-sysslor

Har varit så slö hela dagen! Kom inte hem förrän strax före tolv igår...
Pappa ringde och väckte oss tio imorse, sedan åt vi frukost, sen sov jag en stund till på soffan ;)
Inte förrän vid 4 kom man till sans och började göra något.
Vi gick och hämtade ut mitt paket från Dekkorate, ett jättefint tillsammans-ljus och en rosslinga som jag vann, superfina! :)
Sedan gick vi ner på stan och handlade lite till maten imorgon och på onsdag.
Imorgon blir det lasagne, på torsdag kasslergratäng.
Köpte även chai latte-pulver, så nu kan jag göra det hemma! :D

Just nu spelar jag en betapet, strax ska jag ta bärbara och sätta mig framför tv:n och plugga och dricka chai latte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0