På bättringsvägen...

Jag är så glad att magsjuka bara håller i sig en dag.
Börjar på att bli lite bättre, har inte kräkts sen 7 imorse fortfarande, men mår fortfarande illa.
Har fått tag i Postafen så det är lite lindrigare, det hjälper dock inte så bra som jag hoppats på.
Men sovit har jag gjort en stund här på soffan, det är ju skönt iallafall.
Försöker pilla i mig lite fil nu, har inte ätit något på hela dagen. Har gått ner 3 kilo inatt, så mycket kräktes jag. I dushen var det runt 4 gånger i timmen har Thomas sagt, jag kommer inte ihåg så mycket.

Jag skulle tro att jag mår illa för att jag är hungrig nu, jag har ju inte mycket i magen, men när man mår illa får man ju inte i sig så mycket, det blir en ond cirkel...
Usch, vad jag klagar! Men jag får tycka synd om mig själv, och det gör jag! ;)

Thomas har sagt att han ska massera min rygg nu, den är lite öm efter att ha suttit i duschen flera timmar och efter allt kräkande, det kommer bli jätteskönt.
Han är min ängel, han har varit helt underbar ♥

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hahah ja kanske det! Tomas har han klarat sej?

2009-03-14 @ 12:36:38
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0