Pluggning

Har varit på möte mellan 10-14 idag, det var medlemsside-kurs för att som det låter lära oss att hantera medlemssidorna på vår hemsida (www.svenskakyrkansunga.se), så nu kan jag det mesta av det :)

Har även pratat med en diakon i församlingen om en eventuell praktik, så på onsdag har jag möte med henne för att fixa det.

Ska sätta mig och pilla lite med ansökningen till folkhögskolan så att den blir bra, den ska snart skickas... Pirrigt!
Ska ÄVEN skriva ut och skicka in en ansökan om att plugga matte C nu på distans. Kommer bli stressigt som attan, men jag måste klara det för att få csn.
Så som ni kanske anar nu så tänker jag sitta duktigt och plugga hela kvällen! Viktigt viktigt! Har gett mig tusan på att jag ska in i Sigtuna nu, så nu måste jag klara det!

Så, see you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0