Slöa söndag

Ja, idag är det inte många knop som görs här hemma.
Blev ett rejält party igår, så idag är kroppen segare än den borde. Men men, det hör till och man får skylla sig själv.
Hade verkligen så jäkla roligt! Säger bara, what happens in Ljustadalen stays in Ljustadalen :P
Nej då, det var inte så farligt. Bara roligt!
 
Ska lägga mig på soffan och slöa och äta praliner som vi köpte Chocolate House i fredags (hade glömt bort dem tills jag såg dem imorse! Finns bland annat pepparkakspralin, polkagristryffel och vit mintpralin. Mums!) och kolla på Miami Ink.
Thomas är nyttig och spelar hockey, jag gör motsatsen och ligger på soffan och äter choklad. Så kan det vara!
Och jag är gammal nog att få göra det :)

Ha ett trevligt helg-slut!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman, det syntes tydligt att du hade roigt igår. =P har nog sett bildbevisen =D

ps. kolla min blogg =P

2009-03-01 @ 20:33:33
URL: http://mallutten.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh en kamera!

Kan du fota kortet åt mig? Jag glömde det. Och det var så annorlunda mot de jag brukar göra så jag skulle jättegäran få det sparat.

KRAM!

2009-03-01 @ 21:50:40
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0