Snart framme :)

40 mil senare (eller ja, det är väl kanske 50 snart) sitter vi på tåget till Arboga.
Bussresan gick bra, vi sov nästan hela vägen till Uppsala.
Det är ingen snö alls här nere och mycket varmare, jag bara njuter :)
Nu är det hit jag vill impuls-flytta, såklart! Typiskt mig. Det lägger sig. Sundsvall blir mysigt snart det också.

Det enda som är jobbigt är att vi inte hade med oss servetter, så våra potatissallad/köttbullsmackor blev väldigt kladdiga att äta x)
Dessutom är internet segt, men det hör till.
Allt det här är det som ger resan karaktär, och det är bara mysigt. Inget kan dämpa mitt humör nu :)

Ska ta och byta om till vårskor nu, nu kan jag inte hålla mig längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0