Uppdatering

Har inte skrivit på ett par dagar, har varit upptagen.

I onsdags klev jag upp och åkte upp på Södra berget på biskopsutfrågning.
Det var minst sagt intressant och det är synd att jag inte får rösta :P
Skulle åka med brorsan hem, och han orkade inte åka runt med bilen (han jobbar nere i liften på Södra) så han och en arbetskamrat kom upp med skotrar och hämtade mig, Alex och Håkan och for ner till liftstugan där vi tog bilen och for hem.
Första och förmodligen enda skoterturen det här året :P

När jag kom hem kom Emil så vi satt barnvakt över natten. Han är världens underbaraste unge, man skrattar alltid när han är med. Han säger så roliga saker!
Kvart över 5 igår morse tassade han in till mig (jag sov på soffan, orkade inte trängas i sängen med både Emil och Thomas :P) och ville se på tv. Så då var jag vaken ;)

Han åkte hem vid 10-tiden och vid strax efter 11 begav vi oss bort till Nöjeshallen där vi (med KU) härjade runt halva dan.
Laserhallen, rida tjur (inte jag dock, skulle aldrig komma upp på den om jag inte sälade mig över den och andra knuffade på :P), minigolf, skyttesimulator, airhockey och annat fanns att göra.
Hade grymt roligt!
Efter det åkte vi till InBetween där vi fixade mat (mango chutney-kyckling) och efterrätt och spelade Guitar Hero, sjöng Singstar och allmänt myste.
Kom hem runt 11 igår kväll och somnade som stockar båda två.

Idag blir det inte mycket att göra, Thomas jobbar och blir kvar i Timrå efter det, då han börjar jobba 7 imorgon bitti och det inte går några bussar från stan så tidigt.
Jag har inte bestämt mig om jag ska åka ut dit eller inte än. Kanske tar med mig svenska-böckerna och åker dit så jag får lite pluggning gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0