Ännu längre promenad.

Har varit ute och gått en långis nu, har precis kommit hem. Gick ungefär kvart över två, över två timmar var vi ute.
Det var SÅ skönt! Vi har fått lite färg på oss båda två, Thomas fräknar börjar synas. Han är så fin :)
Vi gick upp till Sidsjön, runt Sidsjön, genom skogen till Nacksta och hem.
Jag måste börja röra på mig nu. OM jag kommer in i Sigtuna kommer vi efter ett par veckor åka upp till fjällen och vandra, och det finns inte en chans att jag klarar det i det skick jag är nu. Så nu ska jag ut och röra på mig! Nästa gång ska vi gå upp till Norra Berget. Gången efter det till skogen i Nacksta igen, såg en stig där vi vill utforska. Och gången efter det blir det Södra Berget och Tarzanstigen, Thomas har ju erfarenhet där, så han får väl guida mig runt :P

Nu ska vi duscha, sedan se om vi kan skrapa fram något ur skafferiet att äta :)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Oj vad det promeneras. Ni får nog hälsa först när vi ses...tänk om jag inte känner igen er me´ hälsans rosor på kinderna:)

2009-05-23 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0