Ds-möte och teater

Har haft DS-möte igår och idag i Skönsmon. Alltid lika roligt att träffa mina älskade DS-kamrater.
Dom sov hos mig så gott som allihop inatt. Mysigt! :)

Middag idag blev tandoorikycklinggryta och ris, samt hembakt naan-bröd med smält smör med vitlök på.
Blev grymt gott bröd! Skulle kunna äta nästan hur mycket som helst ;)

Har precis tittat på filmen Bang Bang You're Dead. Jag berörs starkt av den filmen!
Jag skulle verkligen verkligen vilja sätta upp den pjäsen som filmen handlar om, fast på svenska då.
VERKLIGEN.
Sedan turnera runt i Sverige och visa den för skolor.
Någon som vet någon bra teatergrupp eller är villig att starta en med mig? ;)
Drömmen är att starta upp en teater-studiecirkel och sätta upp den här pjäsen via den. Kanske går att ordna...?
Det sägs ju att man ska förverkliga sina drömmar, och om man verkligen vill så går det!
Fast ja, jag är ju bra på att bara drömma.... =/

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kan lyckas om du vill! Studiecirkel lät intressant! Dock måste du nog hhitta deltagare runtomkring Sundsvallsorådet om det ska lyckas, lycka till! :)

2009-05-10 @ 09:33:48
URL: http://www.sofiastrinnholm.blogspot.com
Postat av: Lillan

Tack sötaste ni!Kom och fika på lördag vid tolv om ni vill:)

2009-05-12 @ 10:46:48
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0