Geni!

Min underbara andra hälft kom på det självklara ämnet att prata om på min muntliga framställning.
Iona såklart! Jag har ju nyss varit där och har massor att prata om. Han är så bra!
Tänk att jag inte kom på det själv. Jag svävade omkring bland fladdermöss, tobakens inverkan på kroppen, rollspel och en massa annat som jag tyckte var svårt att kunna prata i tio minuter om.
Tio minuter är ganska lång tid för att prata...
Har dessutom hittat ett powerpoint-liknande program på datorn, så jag kan knåpa ihop ett bildspel till.
Det här kommer ju gå kanonbra!

Ska verkligen försöka ta mig ut och gå idag, jag vill röra på mig. Jag längtar verkligen efter Sidsjön och skogen till Nacksta. :)
Fast frukost och mys med man först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0