Jag klarade det!

Fyyyy fasen vad jobbigt det var men gud så bra jag är! Jag kan ju klara precis vad jag vill!
Gick ut strax efter två och kom precis hem, så det tog ett tag vill jag säga.
Bara backen tog en timme ungefär.
Det var nog det jobbigaste jag gjort, och jag kommer nog inte göra om det i första taget.
Men Robbie Williams var med mig i öronen hela vägen. Han kan man lita på ;)
Tänkte när jag kom fram till liftstugan att jag aldrig skulle klara det, men jag gick upp tjugo meter, vilade. Gick upp tjugo meter, vilade. Och höll på så hela vägen upp.
Sen gick jag raka vägen in på hotellet och lånade toaletten och drack vatten. Var ju smart nog att inte ta med någon vattenflaska...
Färg tror jag nog att jag fått idag, solen sken hela tiden.
Nu ska jag duscha, sen äta yoghurt-middag, orkar inte äta något varmt.
Sedan ska jag bara ta det lugnt och plugga.

Nämnde jag hur bra jag är? ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är såååå bra!!! :D

2009-05-25 @ 08:20:24
URL: http://www.sofiastrinnholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0