Promenad

Vi tog våra ben och gick en sväng upp till Sidsjön och matade fåglar :)
Var ute strax över en timme, jätteskönt! Vädret är så skönt nu.
Det var en and som var skadad som vi ska ringa om imorgon, han kunde inte stödja på benet, så han låg bara still. Men han har fått mat så att det räcker iallafall, så han svälter inte ihjäl.
Vi ska ta en promenad till imorgon men gå vägen runt sjön då. Nu ville vi hem och se Gordon Ramsay vid tio.
Jag är snart klar med svenskan! Har två skriftliga uppgifter kvar + två muntliga som jag ska upp nästa fredag och göra, sen är jag klar! Jag kommer garanterat få minst godkänt, kanske VG till och med. Det visar sig! :)

Nu ska vi mysa ner oss i soffan och titta på vår arge kock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0