På bättringsvägen

Tack för alla krya-på-dig-önskningar, det värmer när man inte mår bra!

Är mycket bättre nu, febern är helt borta :)
Har dock en jobbig hosta som kan få för sig att hålla mig vaken mitt i nätterna, och har dessutom svårt med maten fortfarande. Men idag har jag gjort framsteg! Åkte med Bamse och Erka och storhandlade (yoghurt och risifrutti i en miljard olika smaker :P), och vi käkade på McDonalds på vägen hem. Jag fick i mig ett halvt mål plus en paj! Det är det mesta jag ätit på hela veckan, och jäklar vilken energi jag har nu helt plötsligt! :D
Nu är det bara fortsätta äta så jag inte faller tillbaka. Skulle vara roligt att hitta en våg och se om man förlorat något kilo under en hel veckas ofrivilligt fastande....
Jag har ett nytt problem såklart, det kan aldrig vara bara en grej...
Jag får för mig att min ena trumhinna sprack litegrann idag?! Jag låg på sidan och så ploppade det till och gjorde ont. Nu fladdrar det i örat och känns som att jag har vatten i det, och så är det ömt om jag hickar till eller trycker i det.
Som tur är så gör det inte konstant ont, så jag drabbas inte så hårt av det, men lite mysko är det...
Jaja, jag har haft svininfluensan, en sprucken (?) trumhinna känns inte som en big deal ;)

Nu ska jag avnjuta klementiner och pepsi, för att jag kan! ;)

Kommentarer
Postat av: Annica

Skönt att du är bättre!

Tror snarare att du fått en vaxpropp. Prova revaxör som finns på apoteket. Det kan göra skitont när man får en sån. Och har man otur sätter den sig och påverkar balanssinnet. Och då kan man få sig en ofrivillig fyllekänsla. Kan iof vara trevligt. Men inte alltid så mysigt.

Sköt om dig!

KRAM!!

2009-11-04 @ 16:09:38
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0