Snabb uppdatering..

Veckan har flytit på, det går framåt i skolan och kvällarna är roliga.
Helgen har varit grym! Har umgåtts med mina vänner till 2-3 på nätterna och spelat spel :)
Igår var vi fem stycken som åt tacopaj, kräftor och gino, så gott!
Sedan mötte fler upp och så spelade vi mer spel.
Idag har jag en soft dag, är uppe i en rumsstädning, det kan verkligen behövas, jag vill inte ens ta in folk på rummet :P

På torsdag åker jag hem och får äntligen träffa Thomas igen i normala förhållanden (inte däckad i en säng), bada badkar och mysa med katterna. På fredag åker vi upp till Arnäs och sedan är vi där hela helgen på Distriktsårsmöte.
Blir en kanon helg det med. Livet flyter på nu! Verkligen inte ekonomiskt, men vad gör pengar när man har vänner och är glad ändå :)
Nästa helg åker vi till Småland på min lilla kusins dop. Hon är det första barnet i släkten efter mig, så det ser vi fram emot jättemycket! Sedan fick vi även ett kusinbarn för några veckor sedan, så två bebisar på kort tid, det är så underbart med barn i släkten!

Ja, städa var det, med Robbie Williams nya skiva i högtalarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0