YAHOOOOO!

Nu Marta ska jag blogga för dig med übertrevliga nyheter!
Har en puls på 250 eller så ;)
Men först...

...vill jag bara berätta att min praktik går kanonbra! Trivs verkligen hur bra som helst!
Nästa vecka är dock den sista, sedan far jag ner till Sigtuna igen, men det är jätteroligt där också, så det blir bra :)
Just nu har jag långhelg, ledigt från torsdag-måndag med lite saker att göra hemma till praktiken.
Hur härligt som helst!

HUR SOM HELST. Nu till den bra nyheten!
Qla från Leksand ringde mig just och frågade om jag ville jobba med honom fyra veckor i sommar!!!
Eller ja, det är en praktik, men jag får praktiklön, om inte annat får jag erfarenhet och se något annat ett tag!
Hur roligt är inte det?!
Det är sommarkonfirmander jag ska vara med på, där en av veckorna är en resa till Rumänien :D
Thomas säger att jag måste vara den som har mest tur i hela världen med dylika saker (på min praktik i april fick jag ju åka med till Iona...), och ja, det kanske jag är ;)
Allt är väl inte skrivet i sten än, men jag har tackat ja!
Jag känner Qla från Camelot, och jag läser ju för Västerås stift, och Eva som har hand om oss som läser till fritidsledare för just Västerås stift hade läst upp mitt namn, och då hade Qla sagt att han kände mig, så på den vägen är det :)

Ibland känns livet bara så jäkla bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Marta

Åh, LENITHA!!! Gu vad roligt för dig! Låter som det perfekta sommarjobbet - helt sjukt att man kan få betalt för sånt roligt jobb egentligen! :D Galet, galet, galet, allt går som på rälls nu ju! :) Längtar tills vi ses, vi får prata mer då! Kraaaam

2009-10-15 @ 16:14:41
URL: http://pollyperspektiv.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad härligt att redan nu har kirrat sommarjobb :-) grattis! låter ju inte helt fel med en resa också hihi!



kram!

2009-10-20 @ 08:32:49
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0