Budget och verksamhetsplanering.

Dagen började med tryne som vanligt (inledning på veckan, vi avslutar med knorr på fredagar), sedan gick vi snabbt i tvärgrupperna och arbetade. Vi plockade in praktikrapporter samt spånade på en kulturdag som vi ska anordna i november. Sen åkte vi till Arlandastad och handlade lite, både till tvärgruppen, till korridoren och till mig själv.
Efter lunch hade vi Budget och Verksamhetsplanering, där vi har fått i uppgift att "leka" församling, där vi ska göra en hel verksamhetsplan, anordna läger, göra en budget för hela året, dela upp åldrarna och så vidare och så vidare.
Jag känner att jag hade mycket hjälp av att jag suttit i DS i 3 år, jag hängde med på allt, och det här känns som en lätt uppgift :)
Att vi satt i helgen på DS-mötet och gjorde en verksamhetsplan samt budget gjorde ju inte saken sämre ;)

Just nu har jag precis ätit, thaigryta och ris, samtidigt som jag har en naan-brödsdeg stående på jäsning.
Dum som jag var så hade jag inte köpt mer mjöl, så jag fick avsluta med grahamsmjöl... Det blir intressant det här x)
Annars ikväll ska jag baka lite hallongrottor tror jag, men framför allt ska jag skriva reflexer, minst 1, helst 2.
Det var väl det. Får se om jag får någon invit till att spela något, poker eller Magic eller något, det skulle inte vara tråkigt =)

JO, bleka håret ska jag börja göra! Tur att jag kom ihåg det, glömde nästan bort det... Ska försöka börja åtminstone, får väl se hur jag lyckas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0