Demonstration!

Har varit lite upptagen, därför en ofrekvent uppdatering.
Har blivit förkyld, spelat spel, handlat, blekt håret, blekt håret igen, pluggat för lite, städat, spelat mer spel och ja, ni fattar.

Snart ska jag spela lite Munchkin med Erka och förhoppningsvis några fler :)
Även äta kexchokladpaj och ploppkakor!

Imorgon kommer min älskade ner! Han kommer stanna hela veckan, det blir mys! Sedan åker jag med honom hem nästa helg så blir jag hemma för praktik i fyra veckor. Ska vara med Maria Vilander på stiftskansliet, mycket roligt!

Först imorgon ska jag dock till Arlanda och demonstrera mot det i förra inlägget. Imorgon avvisas dom, och jag och 3 kompisar härifrån ska ansluta oss till förhoppningsvis massor med andra personer på Arlanda för att visa vårat stöd! Det får inte gå till såhär!

Imorgon kväll är det stor fest här på våning fyra med alla på internatet, kommer bli galet roligt. Börjar med tacos, sedan fortsätter det med god dryck och partystämning ;)

På lördag ska jag och Thomas möta mormor och morbror i Stockholm och käka lite lunch med dom. Morbror ska hämta mormor och åka hem till honom och hans familj i Småland, dom har nyss fått en liten flicka, så mormor ska hälsa på :)
Sedan blir det nog en liten shoppingtur om jag får som jag vill. Handlade en tröja till Thomas idag, jättefin, får hoppas att det blidkar honom lite :P

Händelserik dag imorgon, det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Marta

Åhh, du fick vara hos Maria! guu vaad kuul! :D

2009-09-17 @ 22:44:34
URL: http://pollyperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0