Hemma igen.

Hemma efter en underbar Camelot-helg samt en härlig Skottlandresa.
Nu längtar jag tills imorgon då Thomas kommer ner, vi har inte setts på jättelänge, och det börjar bli FÖR långt mellan gångerna. Så nu kommer han ner och stannar en vecka så ska vi ta igen all förlorad tid, ska bli så underbart!

Till helgen gör vi inget speciellt, helgen efter det åker jag på DÅM i Uppsala och besöker dem. Den 6-7 maj ska jag och två klasskamrater på en dygnskryssning till Åbo, ska bli trevligt. Sen i slutet av maj ska jag till Leksand och vara med på en Prinsesskola, i slutet av maj där någon gång ska dessutom hela klassen till Gröna Lund. Sen är det början av juni och då är det skolavslutning! Ett helt år redan! Galet vad fort tiden går! 4-6 juni är det Världens fest i Växjö som jag ska på, sedan börjar min sommarpraktik i Leksand. Då ska jag och och Qla som huvudledare tillsammans med några unga ledare och sju konfirmander ha sommarkonfirmation och som en del av det åka till Transylvanien :D Tycker faktiskt inte speciellt synd om mig själv just nu, jag har det bra!
Jag har en del att göra, lite mycket ibland, så känns det just nu iallafall. Men det är bara att bita ihop och stå ut, 90% av allt är ju trots allt roliga saker, och då kan man stå ut med det där lite mindre roliga :)
Ska lägga upp lite nya bilder från Skottland senare!

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0