På bättringsvägen!

Har varit åttonde dagen med penicillin idag och jag kan säga att jag är mycket bättre! Det tog över fyra dagar, sen kunde jag äntligen börja äta igen. Nu kan jag äta normalt, men är fortfarande lite känslig i tänderna. Två dagar till, sen är jag förhoppningsvis helt återställd!

Imorgon ska jag åka med Olov, Klara och Sanna till Uppsala och fira valborg, det kommer bli jättetrevligt! Ligger precis och lyssnar på Ständut Blakk, dom spelar i Uppsala imorgon, TYVÄRR på Norrlands nation, och där måste man ha kårleg för att komma in, så irriterande! Jag hade så gärna velat se dom och visa dessa underbara killar för mina klasskamrater. Lyssnar på Virila Veras Vibrator och drömmer mig tillbaka till möhippan, då jag fick den dedikerad till mig! :)

Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0