Myskväll

Gjorde klart all teologi idag, är så nöjd! Imorgon ska jag försöka fixa all sociologi, det kan dock ta mer tid... Men målet är iallafall att göra klart det!
Jenny hörde av sig och frågade om jag skulle med ner på byn, så när jag var klar med pluggandet kom dom och hämtade mig, så åkte vi ner och tog en fika på Valvet. Sedan mötte vi upp alla grundkursare och gick på deras mässa i en av ruinerna här i Sigtuna. Efter det var vi ett gäng som gick på byns krog och tog något gott att dricka och satt och pratade i flera timmar, jättemysigt! Så skönt att få umgås på kvällarna, det ger mer motivation och glädje till att göra nytta på dagarna!

Nu ska jag sova så jag orkar upp i tid imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0