Spindel size HUGE!

Vi har haft en jättetrevlig kväll, suttit och druckit gott och ätit gott och bara myst. Sen nu när jag skulle gå in så kollade jag av någon anledning uppåt precis vid entrén, och då sitter det en spindel som var större än en femkrona där! (INTE speciellt vanligt bland våra svenska spindlar) Jag får halvpanik, Nathalie tröstar, alla andra kollar och hurrar och imponeras av den, Olov går och hämtar sitt soft air-gun och skjuter ihjäl den och jag börjar gråta. Så såg slutet på vår kväll ut ;)
Nu ska jag och Klara fortsätta vår nystartade tradition, att lyssna på P1:s sommarprogram. Är det bara jag i hela världen som aldrig någonsin ens hört talas om detta?! Det är ju hur bra som helst! Lyssnade på Pär Johanssons (Glada Hudik-teaterstartaren, galet bra) och Ulf Malmroos, också jättebra. Ikväll blir det Nour el-Refai :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0