Visionboard

Brukar läsa Blondinbellas blogg dagligen och läste precis om hennes visionboards som hon brukar göra. Jag har så många idéer och drömmar och mål, så nu ska jag baske mig göra en jag också och sätta upp. Det kanske motiverar mig att nå ett av alla dessa mål, och då får jag vara nöjd med det!

Har varit ute hos Majja och Hugge igår och idag och hjälpt dem lite med huset. Vi (jag och Majja, muskelknuttarna!) rev upp alla plattor i trädgården, sedan hjälptes alla åt att lägga plast under dem så att de slipper ogräs hädanefter. Jag var även förste eldare och eldade bort en rätt stor hög med bråte och ogräs. Jag är nog lite smygpyroman, det är ganska roligt med eld! Dessutom spacklades, slipades och målades vardagsrummet om, så nu är det fräscht och fint. En hel del Chicago har det spelats också (kortspelet alltså, inte musikgruppen ;)), det är så underskattat!

Imorgon hoppas jag på att mormor fortfarande är hemma och inte har åkt till Småland, då ska jag åka och hälsa på henne. På fredag har jag inget inbokat på dagen, men på kvällen kommer Malin hit en sväng och umgås. Lördagen är helt ledig än, men jag ska nog hitta någon att träffa så den också upptas av samkväm. Jag passar på medan jag är kvar i Sundsvall!

Fick klartecken idag av Eva på skolan att jag kan åka ner och bo på skolan redan på söndag, trots att jag börjar nästa lördag. Har flera klasskamrater som också är där då, det ska bli så roligt att träffa dem igen! Jag längtar så mycket! Idag var nog första gången i hela mitt liv som jag gjorde en glädjedans för att jag får komma till skolan tidigare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0