Jullov!

Nu är terminens sista dag över. Vi har druckit julmust, fått julklappar, dansat runt granen, sjungit och fikaminglat tillsammans med lärarna, församlinspedagogerna och distanskurserna. Väldigt trevligt, men lite vemodigt. Dessutom kom Johan, Martin och Hanna och sa hejdå, så då rann tårarna. Johan och Martin har gått grundkursen den här terminen vilken bara var ett halvår, så de kommer inte tillbaka efter jul. Jag har kommit dem otroligt nära den här hösten och jag ser dem som två av mina absolut bästa vänner. Därför var det vansinnigt jobbigt att säga hejdå nu... Men det är på återseende, man får se det så.

Idag ska jag städa min del av köket i korridoren, sedan packa det som behöver packas. Det är så sjukt mycket som ska packas, jag har praktik i Borlänge direkt efter jullovet, så jag hinner inte åka förbi här och hämta saker. Imorgon far jag hemåt, det ska bli jätteskönt att bara få umgås med familj och vänner och inte behöva tänka på skolan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0