Adjö!

Nu är äntligen dagen D här! Snart snart snart är jag på väg med mina älskade klasskamrater till en varm härlig stuga i Hemavan, några meter från skidbacken. Åh som jag längtat!
Har fått en ny laddare till bärbara datorn av pappsen, så den följer med upp till fjällen. Ska försöka knäppa kort och uppdatera någorlunda kontinuerligt ;)

Sitter och kollar på Melodifestivalen, programledarna är ju lite sisådär i mitt tycke. Dolph Lundgren är ju bara där för att dra tittarsiffror, och inte ens rolig är han...
Tyckte att det var urhäftigt att Pain of Salvation sjöng en låt (även om jag blev besviken på den). Har haft en låt med dem på min youtube-lista utan att ens veta att de var svenska, en fantastiskt bra låt dessutom, som jag fick länkad av en tysk kompis via ett spel jag spelar över internet.
Har länkat den förut vet jag, men jag gör det igen för att den är så grymt bra!



Over and out, jag hör av mig från fjällen!


Kommentarer
Postat av: anna lindquist

Hej Lenitha! Du har en utmaning på min blogg! :)

2010-02-07 @ 21:16:58
URL: http://annacharlottas.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej! Du har fått en utmaning av mig på min blogg! :) The Award!

2010-02-07 @ 23:13:04
URL: http://www.sofiastrinnholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0