Latest news...

Jag är så kass på det här. Jag kan bara inte blogga varje dag, mitt liv är inte tillräckligt intressant för det!

Praktiken går som den går, bara en och en halv vecka kvar nu, sen är det fjällen som gäller!
Förra helgen var jag i Uppsala med DS. Skulle lätt kunna flytta till den staden, den är så mysig :)
Såg på teater också, 7:3 Återbesöket. Mycket mycket bra teater! Jag bara älskar teater, skulle se varje dag om det fanns möjlighet.

Igår hyrde vi film och åt tacos med Majja och Hugge. Såg först Paranormal Activity igen, så ruggig film, blev lika rädd den här gången som sist. Sen såg vi I taket lyser stjärnorna. Otroligt jobbigt! Det var så mycket som påminde om mamma, så till slut gick jag ifrån tv:n och satte mig vid datorn, det blev för jobbigt.
Efter det åkte Majja och Hugge hem, men vi fortsatte filmkvällen och såg Die Welle. Intressant och rekommenderad film! Sen såg Thomas Public Enemies och jag småkikade men satt mest och klippte ut mallar och tryckte knappar...

Idag är det en till dag på praktiken, börjar fem. Innan dess ska jag trycka färdigt knapparna.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0