Det är nära nu...

Även denna vecka har varit underbar! Har en präst här som är helt fantastisk och som sätter alla ens tankegångar i rullning, på gott och ont. Han pratade förra veckan om drömmar, vilket har gjort att jag har börjat fundera mer och mer på det jag drömmer. Efter en jobbig dröm igår natt vaknade jag fyra på morgonen och kunde inte somna om, vilket tillsammans med en mage som rasade gjorde att jag stannade hemma igår. Men idag är jag mycket piggare! Idag har konfirmanderna utövat vigsel i kyrkan mellan varandra samt satt ihop en mässa, de är så duktiga!
Imorgon natt, eller snarare fredag morgon, kvart över fyra avgår bussen från församlingshemmet mot Arlanda. Detta betyder att jag måste kliva upp senast halv tre och gå härifrån vid tre. Det blir en trött natt! Sedan går flyget mot Rumänien halv tio. Det ska bli en väldigt spännande resa! Har satt ihop ett bilbingo att ha med oss på färden, för att ha något roligt att göra :P

Nu ska jag nog ta och sova så jag kommer upp imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0