Jag är fast...

Jag gick och luktade på parfymer i taxfreen på färjan och hittade denna underbara skapelse!


Den är från DKNY och är ganska dyr tyvärr, men jösses vilken parfym! Den är helt gudomlig! Jag är kär vill jag lova. Jag var så nära att köpa den, men jag hade verkligen inte råd. Jag ångrar mig lite, men kommer inte ångra mig senare i månaden när jag behöver pengarna. Den kostar strax under fyrahundra kronor på nätet, någon gång ska den bli min. Jag hoppas bara att den inte är borta ur sortimentet innan dess...


Kommentarer
Postat av: Sofia

I got it! Den är ljuvlig, precis så som du skriver! :) Mmm... Robert gillar den också! ;)

2010-05-09 @ 22:52:12
URL: http://www.sofiastrinnholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0