Lista

Kollar som sagt igenom gamla inlägg, hittade just en gammal lista. Tänkte förnya den =)

1. Hur mycket är klockan just nu? 18.21
2. Namn? Lenitha
3. Vart bor du? Sigtuna
4. Hur många barn vill du ha? Har namn för tolv, men vill ha kanske 4-5 stycken.
5. Vill du gifta dig? Är redan gift.
6. Har du ätit sushi? Jag testade en gång för längesen, men det var inte min grej.
7. Favoritglass? Jag har upptäckt Magnums nya glass med tranbär i. Ruskigt god!
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet?  Inga tror jag. Jag har inte jättekoll på mina skåp här.
9. Humör? Uttråkad och en aning sentimental.

Fyra grejjor.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nej, även fast Hitler är som en hund ibland...
3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon i samma rum. Helst Thomas men min rumskamrat Klara fungerar också bra ;)
4. Tror du på spöken? Jag vet inte riktigt. Kanske.

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Nej jag är nöjd som det är.
2. Skulle du vilja väga mer? Nej inte det heller.
3. Skulle du vilja ha sex nu? Nu? Nej, jag klarar mig.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej, jag skulle nog bara somna.

KAN:
1. Kan du röra på öronen? Tja, det är inte upp till mig att avgöra
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej, min tunga är inte så vig.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja det kan jag väl.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Kan kan jag väl. Vill är en annan fråga.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja. Jag behöver inte ha sprit för att ha roligt.
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja det hoppas jag
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej tack.
9. Kan du suga? Suga på vad?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jag lär mig.

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?  Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? 1 bror

4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja det har de.
6. Har du varit full den här månaden? Full och full. Jag har varit på kryssning och tagit något glas, men jag blev inte full.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Lite.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Thomas är det.
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja.
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Jag är gift med en.
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Ja.
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Nej.
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0