Yahoo!

Sådär, nu har jag fixat sommarjobb hela sommaren. Första perioden i Leksand med sommarkonfirmander, andra perioden som värd i Domkyrkan i Västerås. Känns skönt! Inte mycket pengar eftersom det är praktik och praktiklön, men jag får erfarenhet och det är det som är viktigast!
Problemet är att nu i slutet av maj får jag bara 4000:- av CSN, och då har jag en hyra här på 3200:- och sen ska resten räcka till att åka till och från Leksand och leva där en månad. Jag fattar inte hur det ska gå till, det känns riktigt jobbigt... Har jag riktig stor tur kan jag få första praktiklönen lite i förskott i slutet av juni istället för juli, men det är bara om jag har tur, och då har jag fortfarande en månad jag inte har några pengar alls. Det är inte roligt alls =/

Thomas är här igen, han ska på intervju på tisdag för att komma in på samma utbildning jag går, jag hoppas hoppas hoppas att han kommer in!
Nu ska vi ut i solen i vackra Sigtuna och ta hamnpromenaden och käka glass.

Hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0