Dags för Camelot!

Jag struntar i tandläkaren. Jag är för feg helt enkelt. Jag har ständigt ont nu, men inte sådär helvetiskt, utan mer en molande värk, så det står jag ut med!
Igår var jag och Elin till Sundbyberg och shoppade loss på Textilcentrum, så nu har jag tyg så jag kan sy en 20-talsklänning till lajvet i helgen. Jag hoppas bara jag hinner få ihop den, det finns ju så mycket roligt att göra där! Jag ska alltså på Camelot rollspelsläger, jag åker imorgon och kommer hem på måndag. Det kommer bli så härligt att komma bort från skolan och träffa lite andra människor ett tag. Jag är inte trött på min klass, men behöver lite variation. Så just nu håller jag på att tvätta allt som finns som är mitt i hela rummet (i textilväg alltså), har bokat tvättid hela dagen nu när vi bara är några få kvar i korridoren, annars brukar man bara få ta en högst en halv dag. Har precis duschat och ska käka lite middag nu, sedan klippa ut mönster i tyget så att jag bara behöver sy när jag kommer till Camelot, och sedan packa, sedan är jag fit for fight! Ikväll sover vi hos Elin och Erka och spenderar lite kvalitetsmys med Lillan ♥
Jag hoppas ni får en fantastisk påskhelg med de ni tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0