Kvällspromenad

Fastnar i det här med tandvården. Jag måste gå och göra något åt tandvärken, men som det ser ut så måste jag dra ut tanden för att det är det billigaste jag kan göra för att bli av med värken. Så sjukt! Jag skulle helst vilja få lustgas och låta dem göra det som behövs med mina tänder, men ja... Den dagen jag blir miljonär kanske. Rotfyllning skulle vara vettigast, men det har vi verkligen inte råd med. Har egentligen inte råd med en utdragning heller, men någonting måste jag göra, det här går inte. Kommer ha ännu mindre råd när bebisen kommit, så det bör göras nu... Jag är så jäkla tandläkarrädd, så helst vill jag inte gå, men jag måste måste måste fixa den här tanden innan det driver mig till vansinne. Kan inte leva på alvedon hela livet.
Jaja, nu till något trevligare. Jag och Thomas myste på och tog en kvällspromenad i solnedgången ikväll. Vi tog med oss bröd och gick strandpromenaden här i Sigtuna och matade fåglar och planerade lite för framtiden. Det var så otroligt mysigt och vi ska verkligen göra det här till en vecklig tradition!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0