Italien

Var hos barnmorskan idag, och alla värden ser jättebra ut, hjärtljuden är väldigt bra och han växer som han ska i magen. Jag blir lite (eller ganska mycket) mallig över att han mår så bra i min mage, det är så härligt att både han och jag får vara friska och pigga! Han rör sig ganska mycket, och bara härliga rörelser, inget som gör ont eller är obehagligt, jag bara myser varje gång jag känner honom :) Jag mår dessutom galet bra, har inte ont någonstans, har ingen foglossning eller några andra problem (gallstensproblemen har hållit sig borta länge nu, peppar peppar ta i trä), och jag är så glad för varje vecka jag får må så bra! Enda jag kan klaga på är värmen, och att den gör mig trött, men det skulle jag vara oavsett om jag är gravid eller inte, värmen kan ta musten ur de flesta ;) Dessutom har jag börjat få kramp i vaderna på natten, men det är så lite att det inte räknas!
Imorgon bitti åker jag till Italien på stiftsresa med två klasskamrater och en massa andra härliga människor från Västerås stift. Vi ska bo på ett kloster i Asissi och ha föreläsningar, guidade turer, workshops och andra roliga saker under vår vistelse där. Det kommer bli en härlig och förhoppningsvis avslappnad resa och vila för själen innan jag börjar jobba i slutet av juni.
Hoppas även ni får en härlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0