Bebis!

Det är så skönt, nu är det äntligen inte hemligt längre! Vi ska ha ett barn. Det är svårt att förstå, men helt underbart! :) Är i vecka 13 nu och allt känns bra. Vi var på tidigt ultraljud i måndags och fick se mini (mina klasskamrater har döpt den till det ;)), och h*n växer som h*n ska. Otroligt att få se livet som växer i min mage på en skärm på väggen! Fem centimeter lång och redan så utvecklad, det är häftigt!
Har mått relativt bra hela tiden, lite illamående när jag inte ätit regelbundet, och oerhört trött, men det är allt. Inte kräkts eller så, så jag har verkligen tur!
Det är verkligen så skönt att kunna göra det offentligt, det är jobbigt att måsta vara tyst om det när man vill berätta för hela världen!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh, grattis!

2011-03-12 @ 16:09:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh,vad vi längtar efter Mini:) iaf jag:P hihi..jag och Stefan kommer att bänka oss som barnvakter:P hihi..

2011-03-15 @ 20:02:35
URL: http://lillsnuttan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0