Lördag

Har haft ett par supermysiga dagar med Thomas. I torsdags åkte vi in till Stockholm, strosade i Gamla stan, lunchade gott, åt en massa glass, åkte till Hötorget, köpte bär, strosade lite till, fikade och sedan sov jag hos honom. Igår åkte vi återigen in till Gamla stan och åt mer glass tillsammans med Pontus och Hanna och även inatt sov jag där. Nu ska han jobba sju dagar i rad, men det har verkligen varit kvalitetstid och nu klarar vi oss ett tag till ;) Så nu är inte hotellnatten så välbehövlig längre ;)
Idag fick jag ett ryck när jag tittade på gamla bilder och har precis kommit hem till rummet igen. Är så trött på att gå omkring i mjukbyxor och huvtröjor utan smink och med en mössa på huvudet. Ska rensa ur garderoben lite och sortera bort sådana kläder och lägga dem i ett annat skåp. Nu när våren börjar närma sig vill jag fräscha till mig lite. Så ska duscha och fixa iordning mig, göra manikyr och pedikyr, sminka mig, göra iordning håret, klä på mig lite fina kläder så kan våren komma sedan! Får se hur länge det håller i sig innan jag är i samma spår igen ;)
Saknar sommaren så mycket! Vill ha bruna ben, gå barfota, grilla, sitta ute varma kvällar och samkväma med mina vänner, ha alla fönster öppna, bada och känna solen stråla. Jag längtar!
Hoppas att solen lyser hos er också var ni än befinner er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0