1 dag kvar...

Imorgon är det dagen D! Imorgon är den lilla beräknad. Det känns dock inte som att den kommer, det känns ingen skillnad alls, så jag får nog gott vänta några dagar till ;)

Här hemma doftar det gott, kålpudding står i ugnen och är strax klar och en rågbrödsdeg står och jäser. Lite huslig blev jag såhär på kvällskvisten! Fick besök av farmor och Gurli idag, så mysigt att de kom hit och fick se hur jag bor :) Jag fick presenter i förskott, en blomma, kakor, två mattor och pengar av farmor och så hade Gurli med sig virkade dukar! Vilken skillnad det gör när man får fina mattor på golvet, det blir så mycket mer hemtrevligt. 

Nu ska jag tända lite ljus, fortsätta titta på Halv åtta hos mig och vänta på att maten blir klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0